منتديات رووح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ترحب بكم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فديت$$الروح$$الغالية$$
عضو ملكي
فديت$$الروح$$الغالية$$

مزاجي : افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه YVi62349
نقاطي :
افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Left_bar_bleue20 / 10020 / 100افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Right_bar_bleue

افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Empty
مُساهمةموضوع: افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه   افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Icon_minitimeالإثنين مارس 03, 2008 5:12 am

بسم الله الرحمن الرحيم
اخوانى الاعزاء / السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اقدم لكم اليوم ( والله بدون مبالغه ) افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه
وان شاء الله تعالى مش هتحتاج مع هذه المجموعه من الكتب اى كتب تانيه لكى تتعلم الانجليزيه بشكل صحيح . والجديد فى الموضوع اللى بقدمه النهارده هو ثلاثه اشياء مهمه جداااااا
اولآ ان جميع الروابط واللينكات اللى انا جايبها لكم شغاله لانى قبل ما ارفعها بيوم واحد مجربها كلهاولا يوجد رباط واحد مش شغال و لحد شهر من فبراير 2007
ثانيا ان حوالى 80% من المواضيع اللى معاها ماده صوتيه انا جايبها
ثالثا وده الاهم ان 90% من الكتب دى هى اللى بتدرس فى المعهد البريطانى المعروف بفروعه على مستوى العالم وده احسن مكان بيدرس لغه انجليزيه على مستوى العالم
و الدليل على كده ان معظم الشهادات المطلوبه للسفر للخارج على مستوى العالم بتكون تحت اشراف المدرسين اللى فى المعهد البريطانى ومش بس كده ده كمان هما اللى بيشاركم فى
تصحيح الامتحانات اللى من النوع ده واللى اخد كورسات انجليزى فى المعهد البريطانى يعرف كده كويس
على العموم مش هطول عليكم وهسيبكم تحملوا اللى انتم عاوزينه بس قبل ما تحملوا لى كام تعليق صغيرين كده بس مهمين
اولا الكتب اللى انا اهتميت فى جمعها هى كتب ال
cutting edge, ielts, grammar and vocaulary
لان ده كان مجال دراستى واهتمامى و بالاخص الايلتس
ثانيا حمل اللى ممكن تستفيد منه على قد ما تقدر وركز اهتمامك على كتب ال كتنج ايدج لان هى اهم مجموعه وانا والله بذلت فيها مجهود علشان اجيب الماده الصوتيه ما استطعت
لانى عارف اهميتها
ثالثا انا جايب الكتب دى ابتغاء وجه الله تعالى علشان كده الرجاااااااء انك تدعيلى بالهدايه والتوفيق و لامى بالرحمه ولابى بالشفاء لانى والله سيبت المذاكره لمده مش قليله علشان
اجيب الكتب دى ليكم والان اسيبكم مع الكتب للتحميل

ملحوظه
ممكن يقابلكم بعض الكتب لها امتداد معين والامتداد ده او ال اكستنشن
djvu extension
انا جايب لكم البرنامج اللى بيقرء هذا الامتداد مع الشرح
بالصور على كيفيه الاستخدام
مع تحياتي
روح ناروتو
عضو هآم
روح ناروتو

جنسيتي : افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه C9o63666
مزاجي : افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه A8m62832
نقاطي :
افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Left_bar_bleue0 / 1000 / 100افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه   افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Icon_minitimeالإثنين مارس 03, 2008 5:28 am

مشكور يسلمووووووووووو
فديت$$الروح$$الغالية$$
عضو ملكي
فديت$$الروح$$الغالية$$

مزاجي : افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه YVi62349
نقاطي :
افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Left_bar_bleue20 / 10020 / 100افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه   افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه Icon_minitimeالأربعاء مارس 05, 2008 11:27 pm

تسلمي اختي على المرور وتقبلي مني خالص الشكر

افضل مجموعه كتب لتعليم اللغه الانجليزيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-